Re: Kerio nie wstaje

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 16:10:03 MET DST

Proces "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> zwrócił
błąd:

> A ewentualnie jaką alternatywę proponujesz z conajmniej taką samą
> funkcjonalnością i frikowy?

Żadną. Z każdym firewallem jaki używałem, poza systemowym, były
problemy, one są za nisko w systemie żeby nie było. Oczywiście często
dopiero po znacznym rozbudowaniu systemu i przy wielu programach ale jak
ktoś nie jest maniakiem formata to kwestia czasu. Kerio 2.x/4.x nie
używam od dawna (przez ten drugi musiałem reinstalować kiedyś system),
do wszystkich zadań wystarcza winroute ale on: nie jest już produkowany,
nie zadaje się z programami, poza tym sprawia podobne problemy jak
bracia mniejsi.

Ja osobiście przestawiam się na filtrowanie na routerze i firewalla
systemowego. Na kompie z którego piszę jest comodo, ale ta zabawka zaraz
wylatuje bo musiałem przez nią przekląć :)

BTW używałeś sygate? Kiedyś mi się bardzo spodobał choć pełnię
możłiwości pokazuje w wersji Pro. Też jest stary (2005) ale do XP
wystarczy. Tak samo jak najlepsze antywiry są płatne, tak samo pewnie
firewalle.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8