Daemon 4.0.8 i kupa problemu

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 13:22:29 MET DST

Witam serdecznie.
Zainstalowałem wczoraj Daemon 4.0.8 i od tego czasu mam same problemy.
Komputer się często zawiesza, nie można uruchomić nic z pulpitu, menu start
też nie reaguje. Jedynie symbol Norton Personal Firewall jest aktywny na
pulpicie.
Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Na 6 uruchomień kompa 4 są
zawieszone.
Czy to prawda, że w Daemon jest trojan bo taką opinię też słyszałem.
Może po formatowaniu - co chyba zrobię zainstalować Virtual Clone Driver.
Czy Virtual Clone Driver potrafi także emulować zabezpieczenia Safedisk i
inne.
Jak poradzić sobie z tym problemem.
Dzięki za pomoc z góry

Marcin