zła klawiatura - domyślnie maszynistki

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 21:21:54 MET

Witam,

Przy logowaniu zdalnym do XP PRO przez RDP jako domyślną klawiaturę mam
"Polski 214", zamiast "Programisty" w każdym programie który uruchomię.
Przykładowo ładuje się Firefox i muszę z ikonki klawiatury zmienić na
drugie, czyli "Polskie programisty".

Rozwiązaniem wg Microsoftu były jakieś wpisy w rejestre - kody
heksadecymalne, czy usunięcie innych kluczy niż domyślne. Nic to nie daje.

Próbowałem usunąć lokalnie inne klawiatury niż "Polski programisty", ale
znów, niewiadomo skąd pojawia się "maszynistka" !

Ktoś miał taki problem ? Łącze się z notebooka XP PRO PL na stacjonarny XP
PRO PL.
Obydwa systemy są w pełni zaktualizowane, no oprócz IE7, bo nie mam zamiaru
na razie cofać się w rozwoju - nie mogę się odnaleźć w tym nowym wyglądzie
i układzie menu... (czy można włączyć standardowy z IE6?, a najlepiej z
GPO?)

Dzięki