Re: VMware - Ręczne uruchamianie

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 16:04:10 MET

Dnia 3/23/2007 2:52 PM, Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:

> Z ciekawości - jaki to jest czas uruchamiania tych usług? Bo chyba to
> jest główny problem? Na Linuksie podniesienie VMware (załadowanie
> modułów, odpalenie skryptów konfigurujących sieć) trwa góra 2 sek.
> użycie zasobów przez te usługi jest zaniedbywalne.

Wywołanie tego co napisałem wczesniej, do zamknięcia okna konsoli to 26
sekund. Delikatnie przy tym mieli dyskiem.

A jak sie zbieże kilka takich programów, usług i innych smieci to
komputer zaczyna sie dość długo uruchamiać. Czasem to przeszkadza.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \