Cfosspeed 3.22 i Windows XP [trochę długie]

Autor: Jendreck <jndrk_at_gazeta.pl[wywal_to>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 14:00:35 MET

Używam cfosspeeda od pewnego już czasu. Ostatnio zainstalowałem wersję
najnowszą tj. 3.22. Podczas uruchamiania Windows po ekranach
początkowych, pojawia się wreszcie pulpit z ikonami i zaczynają w tray-u
obok zegarka pojawiać sie ikony uruchamianych w czasie startu programów
w tym ikona cfospeeda. Chodzi o to, że zanim się one pojawią, ale już po
pojawieniu się samego pulpitu z ikonami na 2-3 sekundy ekran robi się
czarny po czym pojawia się znowu i wszystko działa O.K. Co to może być ?
Wiem, że najlepiej byłoby zrezygnować z najnowszej wersji cfosspeeda i
wrócić do poprzedniej (3.13), ale w sumie jak działa to niby po co,
tylko to znikanie na chwilę ekranu.

--
Pozdrowienia
Jendreck