VMware - Ręczne uruchamianie

Autor: Expedyt <expedyt_at_op_____WYWAL__.__TO__pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 12:13:51 MET

Witam!
Mam zainstalowany WMware Workstation 5.5.3 na Win2003. Systemy wirtualne
odpalam tylko od czasu do czasu, natomiast wszystkie serwisy wmware'a
uruchamiają mi się przy każdym starcie systemu, zwalniając jego ładowanie
itd.
Oczywiście, rozwiązaniem byłoby ustawienie trybu ich uruchamiania na
"ręczny", ale rozwiązaniem niezbyt wygodnym.
Czy ktoś z Was ma pomysł jak to rozwiązać? Czy wchodzi w grę tylko napisanie
skryptu po kolei właczającego je wszystkie?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Exp