Re: MS Virtual PC i druk spod DOS

Autor: first <mail_at_snailmail.ru>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 11:55:11 MET

On Fri, 23 Mar 2007 10:53:02 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Czyli PCLowa i nie powinna mieć problemów z wydrukiem spod DOSa.
>
>Rozumiem, że podłączona *lokalnie* do LPT1 faktycznie i że
>Windows na tym komputerze drukuje na niej bez najmniejszych
>problemów?

Tak, lokalnie. Komputer nie jest w sieci. Windows drukuje.
Interesujace jest, ze z pewnego programu przy probie druku (na
emulowanym DOS-ie) pojawia sie komunikat o braku papieru w drukarce
(choc jest).

>Jeżeli tak, to Ci nie pomogę niestety więcej -- VirtualPC
>nie używam, trzymam się raczej VMware (zresztą VMware Server
>też jest darmowe, możesz w nim spróbować).

To moja ratunkowa opcja, choc VPC z opisu wydawal mi sie prostszy.

Dziekuje Ci za pomoc i pozdrawiam

f.