Re: MS Virtual PC i druk spod DOS

Autor: first <mail_at_snailmail.ru>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 10:40:55 MET

On Fri, 23 Mar 2007 10:34:27 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Skonfiguruj swój czytnik, bo robisz krzaki z najzupełniej
>poprawnego ISO-8859-2.

Nie wiedzialem. Stary Forte Agent wydawal sie w domyslnych
ustawieniach zawsze w porzadku, oczywiscie bez uzywania polskich
liter.

>A *jaka* drukarka?

HP LaserJet 6L.
Taka sama drukarka na moim innym komputerze drukuje poprawnie spod
"prawdziwego" DOS-a (tak, tak sa jeszcze maszyny pracujace pod tym
systemem :-)

Pozdrawiam

f.