Re: MS Virtual PC i druk spod DOS

Autor: first <mail_at_snailmail.ru>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 10:31:30 MET

On Fri, 23 Mar 2007 09:46:14 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>No przecież wła¶nie przed chwil± to zrobiłe¶.

>Dla portu LPT1 VPC wybrać port LPT1 maszyny. W ustawieniach
>samego VPC, oczywi¶cie. Zrobiłe¶ to, więc nie widzę kłopotu.

Dziekuje Ci za szybka odpowiedz!
-------
tez mi sie wydawalo, ze zrobilem wszystko dobrze. Tyle ze drukarka nie
drukuje... tzn. np. komenda "print test.txt" w DOS-ie jest akceptowana
(info jakos tak:- "test.txt is being printed") ale na tym koniec.
Drukarka nie dostaje danych. Gdzie moglem zrobic blad? Czy moze przy
instalacji Additions? Te dodatki musialem instalowac recznie i
zainstalowalem z nich shared folders, mouse i proces idle. Byly tam
jeszcze pliki cdrom.sys i vmadd386.sys. Ale CD-romu pod DOS-em nie
potrzebuje a ten drugi plik zwyczajnie pominalem. Czy on za cos
waznego odpowiada?

Pozdrawiam

f.