Re: Udostępnianie połączenia (ICS) - problem z TCP

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 09:12:38 MET

Radosław Sokół wrote:

> A dostawca nie ma zabezpieczeń przed ICSem?

Żebym to ja wiedział... Gdy to musiałem testować było już za późno, aby
dzwonić i się pytać. A w jaki sposób (od strony providera) można poznać,
że połączenie pochodzi zza natu/icsa?

> Wycinanie MACów nie, ale można NATy ciąć na inne sposoby.
> Najczęściej robi się to blokując TTL na pewnym poziomie.

Na którym poziomie? Można to zrobić np osobno dla TCP? (wartości TTL
zwracane przez pinga były powyżej 50) Czy to nie zakłócałoby normalnej
pracy w przypadku, gdy serwer zdalny znajduje się za wieloma hopami?

t.