udostepnianie plików uszkodzony netbios

Autor: Rafał <rafal.kulczynski_at_wiwat.com.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 22:41:10 MET

Witam

Mam problem dwa komputery w sieci polączone przez ruter ADSL pentagram nie
widzą na wzajem swoich zasobów

- obydwa kompy pingują się ale nie widzą sie w otoczeniu sieciowym

- na obydwu po poleceniu net view \\nazwa_kompa wyswietlaja sie
udostępnione zasoby

- leczna na tym co jets walnięty przy komędzie nbtstat -a nazwa_kompa
występuje błąd :sterownik NBT nie mozna uruchomic modułu NetBt
- gdy na tym walnietym wydam polecenie netstat -an nie wyświetlają sie porty
na nasluchu odpowiedzialne za udostępnianie zasobów

- nie można tez na nim uruchomic usługi klient DHCP (pewnie dlatego ze jest
powiązana z netbios)
- oczywiscie net use tez nie działa

- firewall systemowy wyłączony innych nie ma
- we właściwościach karty sieciowej dla protokoły TCP/IP włączyłem ręcznie w
zakładce WINS "włącz system netbios przez TCP.IP"
 - odinstalowałem karty sieciowe
- próbowałem naprawic WInsock

Czy da sie to naprawić podmieniając jakieś pliki w systemie , nie moge
instalowac Windy od nowa, może z płytki XP wystarczy puścić naprawe systemu
Windows

Prosze o pomoc

Rafał Kulczyński