Re: Akcje po włożeniu dysku

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 17:30:57 MET

In news:ettotk$nm$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Zbyszek Kłos* <zbigniew.---wykasuj-to---.klos@gmail.com> typed:
> Cześć,
>
> Po włożeniu CD/DVD do napędu normalnie pokazuje się okienko co XP ma
> zrobić z tą płytą (np. że płyta zawiera obrazy i poniżej jest lista
> programów które można uruchomić np. drukowanie, kopiowanie itp.).
>
> Problem w tym, że na liście mam dwa "programy" nazwane jakimiś
> krzaczkami (znaki specjalne) pod spodem opisane "używanie <need
> provider>". Pewnie pozostałość po czymś co zostało odinstalowane ale
> niepoprawnie.
> Czy ktoś się orientuje w jakim kluczu rejestru to siedzi, żeby to
> wyczyścić ?

Wejdź do rejestru i przejdź do kluczy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\EventHandlers
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers
Usuń to co Ci nie pasuje
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/902238196ad599f2/2b1e1a8c64948378?lnk=st&q=EventHandlers+palusi%C5%84ski&rnum=3#2b1e1a8c64948378

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx