Re: Brak forwardowania portów

Autor: <dipl_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 16:48:59 MET

___ <2@2.pl> napisał(a):

> [OT] te wtrącenia reklamowe to sam dopisałeś czy ta "twoja" gazeta.pl je
> dokleja? Jeśli to drugie to lepiej zrezygnuj z pisania z tego portalu.
>
> R.

przyznaję się i biję w piersi, że to akurat moje i obiecuję, że już nie będę.
chciałem człowiekowi pomóc, bo nikt mu nic nie napisał
i mam nadzieję, że pomogłem, a przy okazji wypowiedzi wstawiłem
wstawkę-linka do swoich stron.
a czy na tej grupie jest dopuszczalne w ogóle umieszczanie
gdziekolwiek linków nie związanych z tematem, choćby w stopce?