Re: Aktywacaja systemu - rózne klucze

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 09:36:45 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Tzn. jeden. No i można było włączyć firewall... ten robal był o tyle
> dobry, że nauczył ludzi iż firewall jest rzeczą fajną. :P
Nauczył ;) Ale ogólnie rzecz biorąc "goły" XP jest podatny e tylko na
tego typu wirusy. ogólne na wszystko. A instalowanie zewnętrznego
firewalla jak włączy się ten wbudowany to trochę nie ma sensu. Zwłaszcza
ze poważniejsze ataki ma za zadanie odpierać router :)

> Zielonego pojęcia nie mam. Ja mam SP2 na pendrive - polecam
> rozwiązanie. ;)

ostatnio wypróżniłem karte pamięci z zestawem wiec wszystko leżało na
kompie i .. tak ostało.