problem z flesh playerem

Autor: baritone <baritone_at_onet.eu>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 22:23:42 MET

Mam win XP Home! Mam problem, IE 7.0, na stronach gdzie są jakieś
prezentacje w
Flash Playerze 8 czy 9 pokazują mi się okienka do instalacji pluginu, gdy
wchodzę na stronę z plikiem klikam na napis Install now po czym pokazuje mi
baner ze instalazja zakonoczona, ale gdy wchodze na strone z prezentacjami w
tym programie to sie one nie wyswietlaja, nie wiem co jest. W czym jest
problem?Ściągnięcie programu i instalacja z dysku też nic nie daje, zawsze
to samo :(PROSZĘ POMÓŻCIE MI!!