Re: Kabel, laptop(monitor) z desktopem

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 19:04:58 MET

On 20 Mar, 15:53, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.syneticon.net>
wrote:

> Mozesz sprobowac zainstalowac/skonfigurowac to zdalnie - przy pomocy np.
> psexec czy winexe.

Dzięki, zestaw programików z pstools na pewno się przyda. Mój problem
jednak po części pozostaje ponieważ ten desktop nie ma monitora i
łącze się z nim przez pulpit zdalny. Czasem się coś wywali w tym
desktopie, np. nie ma sieci i nie da się do niego podłączyć. Czy da
się jakoś namierzyć IP takiego komputera, lub zdalnie mu go ustawić w
celu podłączenia się do niego?
pozdrawiam