Re: net use lpt ; na vista

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 00:17:32 MET

jtykocki@op.pl> wrote in message
news:217f.00000158.45fedadc@newsgate.onet.pl...

> nie działa ani na lpt2 ani lpt3 ani lpt4

A zainstalowałeś sterowniki do tej drukarki w Viście?

Spróbuj też wpierw usunąć wszelkie istniejące mapowania do portu LPT1
poleceniem net use lpt1 /delete oraz net use lpt1: /delete. Potem wyłącz
w Menedżerze urządzeń port LPT1 i spróbuj go ponownie zamapować.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/