Re: DFS a drukarki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 16:53:37 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Nie rozumiem do końca, o co chodzi.

>A ile drukarek? I jak udostępnionych?

Chodzi mi o to, że chciałbym móc z klienta drukować niezależnie od tego,
który serwer (mam dwa) będzie działać. W końcu po to robię dwa
kontrolery domeny, DFS z replikacją, żeby mieć zabezpieczenie.
Drukarek mam około pięciu. Na razie mam po prostu drukarkę dodaną do
serwera i udostępnioną.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Build a system that even a fool can use, and
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' only a fool will use it.