Re: Przeniesienie partycji systemowej na inny dysk

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 13:13:40 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1o7olkgkhrk7q.uqulvpcygn7a$.dlg@40tude.net...
> Witam
> Czy ktoś mógłby polecić darmowe narzędzie do sklonowania partycji
> systemowej (XPprof) na nowy dysk?

Robiłem coś takiego na dyskach Seagate i WD. Zarówno Seagate i WD na swoich
stronach w supporcie oferuje oprogramowanie narzędziowe do HDD, które m.
in. kopiuje partycje. Potem używając Ranish Partition Managera
(pocztówkowarowego, bez ograniczeń) zaznaczałem, że skopiowana partycja mja
być systemową i hulało. Nie wiem czy to najlepsza metoda, ale skuteczna.

pzdrw
gl12d4