Re: Przeniesienie partycji systemowej na inny dysk

Autor: DreamofWarsaw <dreamofwarsaw_at_yahoo.com>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 11:40:30 MET

> Oczywiście. To jest kopiowanie bajt-bajt, bez uwzględniania
> tego, co tak naprawdę się kopiuje.

raczej sektor po sektorze
ale mniejsza o nomenklature nazewniczą.
istotne jest to, ze nie ma roznicy jaki to FS.
Ziemek tez ma racje, ale jak poznasz dobrze lub wiesz z czego sklada sie
struktura dysku to problemu nie ma (ja nie mam). przy roznych dyskach,
rzeczywiscie trzeba chwilke sie zastanowic.

ale, zawsze pewnie warto wykorzystac jakis soft z GUI.