DFS a drukarki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 15:13:41 MET

Czy jest możliwość zrobienia czegoś a'la DFS tylko dla drukarek?
Mam dwa serwery 2k3. Spięte to wszystko domeną AD.
Mam zrobiony DFS z replikacją na profile i dane użytkowników.
I teraz pytanie czy da się zrobić coś podobnego na drukarki. Bo jak nie,
to muszę albo robić po dwie kopie każdej drukarki, co jest cokolwiek
kiepskim rozwiązaniem, albo ryzykować niemożność drukowania podczas
downtime-u serwera z drukarkami.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I  am  Scully of Borg, but I STILL don't be-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. lieve in Aliens.