Re: ntbackup do pliku

Autor: oliwa <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 13:58:30 MET

Kajetan napisa³(a):
> U¿ytkownik "oliwa" <antyspam_oleksiej@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> W kreaturze odzyskiwania masz guzi Zaawansowane, zobacz co tam masz
> ustawione.

juz wiem, gapa. Ustawione bylo w "przywroc pliki do: pojedynczy folder"
zamiast "lokalizacja alternatywna".
Moze ktos jeszcze przy okazji wie jak przy archiwizacji do pliku uzyc
kompresji? W stremearze jest sprzetowa a do pliku pewnie trzeba uzyc
programowej. Jaki program bedzie wspolpracowal a ntbackup oczywiscie
najlepiej freeware.
Dzieki