Re: Konto domenowe jako admin lokalny

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 12:49:05 MET

> Ja to robię tak, że mam grupę domenową "Administratorzy lokalni",
> którą na każdej stacji mam dodaną do grupy lokalnej "Administratorzy".
> Potem wystarczy, że dodam użytkownika domenowego do tejże grupy
> domenowej i mam odpowiedni efekt bez grzebania na stacjach.
> Raz musiałem się narobić, ale teraz mam spokój.

A nie jest tak, że z defaultu przy dodawaniu komutera do domeny grupa
globalna administratorów domeny jest dodawana do lokalnych administratorów ?
W ten sposób każdy administrator domeny ma uprawnienia lokalnego admina na
każym komputerze w domenie. Co innego gdy chcemy nadać uprawnienia lokalnego
administratora jakiemuś kontu które nie jest adminem w domenie. Wtedy
najłatwiej zrobić jak napisałeś. Nie wiem tylko czy zawartości grupy
lokalnych adminów nie można po porstu automatycznie rozpropagować po domenie
przez GPO zamiast się nachodzić po komputerach...

Pozdr,
Zbyszek