Windows 2003 server - optymalizacja

Autor: Posesjusz <posesjusz_at__spam_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 10:08:36 MET

Witam,

Mam na starym juz kompie (Pentium III 500 - 512 MB RAM) dwa systemy
operacyne - XP oraz 2003 serwer. Zrobilem optymalizacje - wszystkie
przyspieszenia sprzetowe powlaczalem, w dxdiag rowniez, w ustawieniach
zaawansowanych ekranu, najnowsze sterowniki, najnowszy directx i
wszystko inne co wygooglowalem. Jednak taki banal ktory jednak mi sie
bardzo przyda - filmy divx tną się pod 2003 a na XP dzialaja swietnie
(ffdshow - w obu systemach ta sama wersja). XP konczy sie mi juz
licencja a 2003 mam nowa, wiec tylko taki system wchodzi w gre i to jako
stacja robocza. Pomozcie bo wymiekam, od tygodnia nad tym siedze, na
jednym dysku z XP (8GB) filmy smigaja a na drugim (30GB) z 2003 serever
tna niemilosiernie (sam obraz bez dzwieku).

--
Pozdrawiam
Posesjusz