Re: instalacja oprogramowania niedozwolona

Autor: Slawomir Stepniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 02:53:47 MET

in news:etbksp$hih$1@news.onet.pl , *yaro* wrote:
> Pomimo, ze mam konto administratora na wlasnym komputerze
> domowym nie moge zainstalowac programów na jednej z partycji.
> System informuje (XPpro), ze program instalacyjny nie ma wystarczajacych
> uprawnien. Mam wylaczone proste dzielenie plików i folderów i do tej
> partycji mam ustawiony full access. Nie wiem wiec dlaczego instalator nie
> moze utworzyc tam katalogu? System byl niedawno przeinstalowany i
> musialem potem zmieniac uprawnienia na wszystkich partycjach no ale
> po zamianie powinno to dzialac.

1. Proste udostepnianie nie ma tu nic do rzeczy, problemem sa uprawnienia
 NTFS
2. Dawniejszy (sprzed reinstalacji) administrator to juz nie ten sam
 administrator co po.
Ustaw te uprawnienia od nowa, najpierw przejmij na wlasnosc, usun
uzytkowników i dodaj raz jeszcze, nie zapomnij o systemowych.
Podejrzyj jak jest na dysku systemowym w analogicznych katalogach (dysku).

> Apropos czy przed przeinstalowaniem
> systemu jest mozliwosc zniesienia wszystkich uprawnien jakie zostaly
> poustawiane na partycjach, folderach i plikach do system default w jakis
> prosty sposób,tak zeby po ponownym zainstalowaniu systemu nie bylo
> problemów?
> yaro

Przed nie ma bo i nie ma jeszcze tego uzytkownika który te uprawnienia
ma uzyskac. No i nie jest to prosto, chyba, ze dysk wylacznie z danymi
i caly ma miec jednolite uprawnienia, dziedziczone wglab.
Natomiast mozesz nadac uprawnienia uzytkownikowi 'wszyscy', tak zadziala
nawet przed reinstalacja.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)