freessh na windows xp

Autor: linp <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 16:26:25 MET

Witam

Znalazłem taki projekt http://freessh.org/
Ściągnąłem zainstalowałem , widzę że są dostępne porty .
Jak sie loguję na użytkownika Windowsowego (z innego Windowsa putty.exe
albo z debiana z klienta ssh) to sprawdza klucz , przyjmuje próbuje 3
razy logować i odrzuca . Nie mam pomysłu . Strona dokumentacji, wsparcia
jest dość uboga .

Może ktoś już używał ten serwer SSH pod windows .
Czy usera trzeba jakoś specjalnie skonfigurować ? Dawałem w user takiego
  jak mam na Windows ale tam nie ma hasła .

Potrzebne było by mi coś takiego do bezpiecznego tunelowania i jak sie
uda do bezpiecznej zdalnej linii komend.

:)