Re: zwisy wiersza polecen

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 07:48:22 MET

In news:28f3.00000049.45f8e823@newsgate.onet.pl,
*Pawbelek* <pawbeWYTNIJTO@poczta.onet.pl> typed:
> Witam :o)
>
> WxpPro - otwieram okienko "dosowe" poprzez wpisanie w "uruchom" cmd.
> Rozszerzam je na caly ekran (Alt+Enter). Po probie uruchomienia
> dowolnego
> programu "dosowego" (probowalem norton commandera, dos navigatora i
> kompilator turbo pascala) nastepuje blokada klawiatury i myszy -
> jedynym wyjsciem jest powrot do pulpitu i zabicie okienka. Podobny
> problem zglaszal Barcik jakis czas temu (w 2004r.) - jak udalo mi sie
> znalezc w archiwach, jednak nie doczekal sie odpowiedzi. Moze juz
> ktos zna rozwiazanie tego problemu?
> [...]

Dodaj pole wyboru "Uruchom w oddzielnym obszarze pamięci" do okna
dialogowego Uruchamianie
Wartość Rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
wstaw wartosc DWORD "MemCheckBoxInRunDlg" = "1"
Pozwali uruchamiać programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
Wirtualnej maszyny DOS.
lub
http://dosbox.sourceforge.net/
Ponadto dodaj pliki AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT
powininny znajdowac sie w katalogu systemowym "system32" -
Skopiuj je z folderu REPAIR do system32.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx