"Umierające" USB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 01:58:58 MET

Witam.
Problem nie jest poważny, ale uciążliwy.
Czasem zdarza się, że urządzenie po włożeniu do USB (już zainstalowane)
nie chce się ukazać. Pomaga włożenie do innego portu.
Czasem zdarza się, że w innym porcie znowuż nie zawsze chce zadziałać -
wtedy
trza wrócić do poprzedniego portu (jeżeli już mu się odwidziało) lub
też skorzystać z trzeciego/czwartego. Mam tak jak na razie głównie z
kabelkiem od telefonu oraz bluetooth, ale już zdarzyło się mię to z
jednym pendrivem oraz irdą. Problem zaczyna się, gdy podłączam urządzenie
do portu USB2.0 a ten odmawia ukazania urządzenia i muszę korzystać z USB1.1
(a replikatora nie chcę kupować/używać - chcę rozwiązać problem).

Za sugestie wdzięcznym.

Zdrawim.