Re: Lokalni administratorzy a uprawnienia w domenie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 22:51:27 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Ale, o ile mi wiadomo, po sieci nie wędrują hasła ale ich
>nieodwracalne, unikatowe skróty. I to chyba na zasadzie
>challenge-response, zatem przechwycenie daje niewiele
>lub nic.

Załóżmy, że mamy host1, host2 i host3, do których dany użytkownik ma
dostęp. Możemy próbować podszyć się pod, powiedzmy, host2, żeby dostać
dostęp do host3. Niekoniecznie potrzebne nam hasło. Czasem wystarczy po
prostu lekko "przekierować" transmisję.

--
  Kruk@ -\                   | And  God  said, "Let Einstein be"... and all
          }-> epsilon.eu.org | was relative.