Re: oki 3410

Autor: jednozdanie <jednozdanie_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 17:00:26 MET

Witam mam dziwny problem z drukarkąigłową oki 3410. Problem polega na
tym ze w miare drukowania przesuwa mi sie gorny margines strony i
kolejne wydruki "zchodzą w dół" wszystkie ustawienia dukarki sa jak
najbardziej prawidlowe ( porownane z drukarka z biura obok) jeski ktos
dysponowal by firmwarem lub jakimm poimyslem na rozwiazanie bede
bardzo wdzieczny

- zakladam ze dl str masz odp
- w sekcji Bottom Feed/Form Tear-OFF masz na 500ms
- w sekcji Bottom Feed/Skip Over Perforation masz na YES
- w sekcji Top Feed/Wait Time masz na 1sec
- w sekcji Top Feed/Page Length Control masz na 'by Actual Page Length'

jesli tak to powinno byc OK, ustawienia sa coprawda z 320 ale na 3410
powinny zadzialc

jednozdanie