Re: zdalne zarzadzanie pecetem

Autor: <tegoadresuniemaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 19:54:12 MET

> ja mam realvnc szyfrowany przez ssh i wszystko działa na porcie 443
>
> po stronie klienta mam program putty (klient ssh) z ustawionym
> tunelowaniem i vnc viewera
> a po stronie serwera mam freeSSHd z ustawionym forwardem portów
> odsłuchującego na porcie 443 i vncserver

wszystko fajnie, ale za duzo kombinowania w ustawieniach, tu chodzi o prosty
programik ktory uruchamiam podaje tylko z jakim IP mam sie polaczyc i zapominam
o calej reszcie, goscia po drugiej stronie atlantyku nie bede instruowal ze
kliknij tu, tam wpisz to i jeszcze to a jak nie wyjdzie, to kliknij inaczej itd.
itp. To jest zwykly user ktory ma zobaczyc na swoim kompie pulpit swojego
pracownika i odpalic na nim worda