Total Commander i ustawienia użytkowników

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 11:20:16 MET

Witam

Probuje tak skonfigurowac instalator TC aby instalacja przebiegala
bezobslugowo, to mi sie po czesci udalo:

[auto]
auto=1
lang=3
alllang=0

Problem mam z lokalizacja plikow .ini
Zmiane lokalizacji mozna dokonac po instalacji za pomoca Inireloac, ale ja
chcialbym miec zalatwione to wszystko w procesie instalacyjnym
http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=4208&highlight=inireloc

I wygooglowalem sobie ze trzeba zmienic:
[auto]
iniloc=%USERPROFILE%
iniall=0

i wszystko byloby fajnie, ale po zalogowaniu na zwyklego usera to nie
dziala.
W help>about w TC mam sciezke wskazujaca na c:\winnt\wincmd.ini
Na tym samym komputerze na profilu administratora sciezka jest poprawna,
czyli c:\Document and Settings\wincdm.ini

Jak poradzic sobie z tym problemem ? i jak zrobic zeby pliki wincmd.ini i
wcx_ftp.ini byly kopiowane do profili nowo dodanych userow komputera ?

Czytalem Forum na stronie www.ghisler.ch/, googlowalem ale nie znalalzlem
rozwiazania mojego problemu.

Pozdrawiam
Slawek