Re: Lokalni administratorzy a uprawnienia w domenie

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 10:37:29 MET

Użytkownik <jakub.wachol@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1173777142.614565.189960@p10g2000cwp.googlegroups.com...
Witam,

Dlaczego gdy jestem zalogowany jako lokalny administrator na kompie
ktory nie nalezy do domeny moge przegladac udostepnione pliki na
serverze, ba moge nawet skasowac wszystkie pliki z udostepnionego
katalogu.

To faktycznie ciekawe, nie powinno tak byc. Zrob to ponownie,
tj. wejdz na jakis udzial udostepniony, usiadz przy kontrolerze domeny i
uruchom
compmgmt.msc, pozniej zobacz w Foldery udostepnione/Sesje kto jest
faktycznie
zalogowany. Prawdopodobnie masz identyczne haslo administratora lokalnego i
domenowego

Gdy wchodze na server juz jako domenowy adminstrator i zmieniam
uprawnienia ntfs do udostepnionego katalogu na serverze grupie
Administrators daje wszedzie Deny. Wtedy dopiero moi lokalni
administratorzy nie maja dostepu do udostepnionych katalogow. Ale nie
chcem blokowac grupy Administrators bo to nie jest dobre rozwiazanie.
Szukalem czegos w stylu Lokalni Administratorzy ale nie ma takiej
grupy wiec nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic.

Na kontrolerze domeny nie ma, na desktopach sa.