Re: zdalne zarzadzanie pecetem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 10:10:06 MET

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:20070313004252.24f06ce3@localhost.localdomain...

> Już tzn.? Mam XP, gdzie się klucze wprowadza?

W XP są zaszyte w systemie. W Windows 2003/Viście można już użyć
własnego certyfikatu.

Mimo słabości kryptografii użytej w XP uważam, że znacznie większym
zagrożeniem jest słabe zabezpieczenie procedury logowania do systemu, a
nie możliwość złamania szyfrowanej transmisji danych. Tym bardziej że w
XP domyślnie nie ma włączonej blokady konta po x nieudanych prób
zalogowania się. A to umożliwia skuteczny atak metodą zgadywania
haseł...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/