Re: zgubilem krazek media center :( - EOT (was: zgubilem krazek media center :()

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 16:42:48 MET

Ok, poradziłem już sobie.
Z drugiego komputera, na mtórym także był media center 2005, zrobilem
obraz, przerzucilem na ten pusty, uruchomiłem w trybie awaryjnym, system
wykrył sprzęt, odinstalowałem stare sterowniki do nieistniejącego sprzętu
i...EOT
System wstał bez żadnego błędu, co mnie naprawdę zaskoczyło, bo okazuje
się, że Windows jest w sumie przenośny :)

Aha, po pierwszym uruchomieniu w normalnym trybue system piszczał o
aktywacji w przeciągu 3 dni. Przy aktywacji, system grzecznie poinformował,
że ten klucz został już wykorzystany i poprosił o wstukanie nowego. Po
wpisaniu prawidłowego klucza z tego komputera...gotowy Windows MC na biurku

To tylko tak gdyby ktoś miał ten sam problem i nie miał krążka pod ręką