Re: Problemy z instalacją XPpro

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 12:35:45 MET

"P" <p@o.pl> wrote in message news:esprrk$f1p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "P" <p@o.pl> napisał w wiadomości
>>

> Jeszcze jedno.
> Czy przy instalacji wskazujesz sterowniki do kontrolera (RAIDa) na
> dyskietce? Czy jest on niepotrzebny?
>

> --
Wiec jest tak: Gigabyte GA-7NNXP na NForce2. Pmieci 2x512Mb aktywny dual
channel. Procesor Athlon XP 3200.
Controler RAID nie jest aktywny ale za to SATA tak. Kontroler SATA
instalowany byl juz dawno temu z dyskietki i teraz
siedzi widac w BIOSie bo laduje sie gdy tylko zaznacze w BIOSie aktywacje
SATA. Mam 1 dysk podlaczony pod SATA,
2 dyski na IDE i czytnik CD-ROM i DVD-RW.
Nie wiem jak to jest z tymi pamieciami ale jakos z tym nigdy nie mialem
problemu. Czesto jednak komputer sie wieszal kiedy
procesor chodzil na 100% przez pare minut. Nie pomagaly zmiany wentylatorów.
Mam teraz zainstalowany Arctic 2TC na pascie
Arctic Silver i nie zmienia to sytuacji z wieszaniem sie sprzetu kiedy
chodzi na nim cos bardziej wymagajacego jak np. jakas symulacja.
System ostatecznie udalo mi sie zainstalowac. Wymienilem jedna z tasm i
podlaczylem dyski w innej kolejnosci. Co jakis jednak czas
przy uruchamianiu wyskakuje mi informacja o nie znalezionym NTLDR. Na domiar
zlego system teraz co jakis czas sie wiesza. Zwykle
przy uruchamianiu przegladarki internetowej (Firefox) acz nie tylko. Moge
wtedy ruszac kursorem myszy a nawet czasem podswietlic
czy nawet otworzyc jakis folder ale nic poza tym. Zwykle zreszta konczy sie
to calkowitym zawiasem bez konkretnych przyczyn. Przynajmniej
ja ich nie widze bo sprawdzilem dyski checkdiskiem a takze menadzer zadan
uruchomiony przed zawieszeniem nie pokazuje zadnego
skoku w aktywnosci procesora. Moze to jednak te pamieci?...
yaro