Re: win xp nie wykrywa pendrive - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 00:42:34 MET

P napisał(a):
> Użytkownik ">>Galeon<<" <galeon@WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
> napisał w wiadomości news:et1ip3$2rcq$1@news.enterpol.pl...
>
> ciach...
>
> cytuje:
> "Płyta którą posiadasz nie ma USB 2.0; złącze które masz na płycie jest
> w standardzie USB1.1. Zapewne błednie zinterpretowałeś opis tego złącza
> w instrukcji obsługi - jest tam napisane USB2 ale sa to tylko dwa
> dodatkowe porty USB1.1 (port 3 i 4). Pozdrawiam"
>
> Jak widzisz tu moze byc problem. Ten pen prawdopodobnie nie działa na
> [...]

W instrukcji pena pisze "urządzenie zgodne ze standardami USB 2.0 oraz
1.1" - powinno dzialac.
Problem dalej nie rozwiazany, zainstalowalem stety i dupa blada dalej
brak reakcji. Aparat (canon 520) przy pomocy tego samego portu usb laczy
sie bez problemow. To mnie dziwi.

Dziekuje za poswiecona mi uwage, ale chyba problem przerasta zwyczajne
rozwiazania ;p
Znalazlem natomiast cos takiego
http://allegro.pl/item170601820_kontroler_karta_pci_5_x_usb_2_0_480mbps_via_ak28.html
jesli nie uda mi sie inaczej uporac z problemem to to bedzie idealnym
rozwiazaniem

Pozdrawiam