Re: win xp nie wykrywa pendrive - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 19:45:36 MET

P napisał(a):
> Użytkownik ">>Galeon<<" <galeon@WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
> napisał w wiadomości news:et1a95$2p0b$1@news.enterpol.pl...
>
> Jezeli pendrajfff jest dobry (a tak twierdzisz) to spróbuj usunąć
> sterowniki od USB (kontroler glowny itp rzeczy) w menadzeze urzadzen i
> zestartuj komputer po wykryciu na nowo kontrolerow USB sprobuj jeszcze raz.
> I sprawdz jeszcze raz czy mozna mu zmienic litere dysku (tego Pena).
> Jezeli sie nie pojawia na liscie w zarzadzaniu dyskami to jest uwalony
> na 99% i tyle.

Nic to nie dalo, pendrive jest dobry, na innych kompach wystrczy do
wsunac i juz dziala :) a u mnie nie.

Znalazlem cos takiego
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=47395
czy to moze byc przyczyna?

"Jeżeli problem dotyczy front USB to możesz mieć zle podpięte przewody
pod płytę główną lub słabe jakościowo przewody wtedy na myszy będzie OK
a na pendrive lipa." tyle ze ja mam usb z tylu.

Przypomina mi sie ze kiedys juz mialem podobny problem, pozyczylem
telefon i kabel od kolegi i poprostu bylo 0 reakcji. U niego natomiast
wszystko pieknie i ladni dzialalo.

Juz nie mam pomyslu o co z tym usb moze chodzic (kompa specjalnie
formatowalem ale tez nie pomaga)