Re: Outlook Express i błąd 0x800ccc0f

Autor: Tomkowski <tomkowski_at_DODATEKinteria.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 15:54:07 MET

Kajetan wrote:
> Serwer smtp ci sie przedstawi i do ciebie zagada :-)
> Jesli sie nie bedziesz mogl polaczyc, po prostu napisze sie "Połączenie
> nie powiodło się"

To znaczy, że mój komputer jednak się łączy. Bo pokazała się krótka
odpowiedź serwera zaczynająca się od 220 i nie była to
odpowiedź: "Połączenie nie powiodło się".

> Trafna uwaga. Zrob jeszcze jeden trik i przenies folder magazynu OE i daj
> znac co sie stalo.

Przenieść folder OE? I uruchomić OE?

Problem jest jeszcze tego rodzaju, że strony otwierają się wolno lub wcale.
Na przykład po uruchomieniu IE pokazuje się Google, wpisuję w wyszukiwarkę
słowo i po chwili pokazują się wyniki wyszukiwania. Ale wystarczy, że w
piszę inne słowo i już wyszukiwanie przestaje działać. Tzn. pokazuje się,
informacja, że otwiera stronę i koniec. Na ekranie pozostają stare wyniki
wyszukiwania.

Pozdrawiam, Tomkowski