win xp nie wykrywa pendrive - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 13:37:10 MET

Win XP nie wykrywa mi pendrive, (Kingston 1024MB Data Traveler I USB 2.0
DTI/1GB) wykluczam awarie samego pendraka bo sprawdzalem go u kilku
osobi dziala bez problemow.
Natomiast u mnie brak jakiejkolwiek reakcji. Myslalem ze moze uda mi sie
zmienic literke dysku i to cos da ale biore zarzadzaj i nie widze nic
oprucz swoich 4 partycji i i swoich napedow cd-rom. Wiec nawet nie ma
gdzie zmieniac.
Moja plyta glowna do ECS K7VZA. Wykluczam rowniez uszkodzenie wejsc usb,
bo na obu dziala bez problemu aparat cyfrowy.

Jak mozna zmusic komputer do prawidlowego dzialania :)
W necie wyczytalem ze problem powszechny, ale brak konkretnego rozwiazania.
Pozdrawiam