Re: [OT] Word 2007 a kompatybilnosc w dół

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 12:57:09 MET

*latet* napisał(a):

> ktoś mi wysyła tekst, ktory napiał pod Wordem 2007.
> Twierdzi, ze zapisuje go normalnioe jako "dokument Ms Word".
> Ja dostaje plik .docx i nawet po zmianie rozszerzenia na .doc
> mój Word 2003 tego nie otwiera.
> O co moze chodzić?
> Czy najnowszy Word ma jakiś nowy, niekompatybilny w dół format?

Tak. Teraz są to skompresowane pliki xml, podobnie jak w OpenOffice.
Aby móc otworzyć w MS Office XP-2003 pliki pakietu MS Office 2007
potrzebujesz tego ->
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466>
Dla tych, którym link się niepoprawnie połamał ->
<http://tinyurl.com/3dyr93>

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]