Re: Jaka wersje VISTy wybrac?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 21:33:45 MET

*Piotr Palusiński* napisał(a):

> In news:ezg88dywruhh.dlg@fqdn.goomisha.pl,
> *goomish* <gum12-bez.tego@gazeta.pl> typed:

> W sklepie to będzie sięgał do portfela ;-), dokładnie dostanie klucz do
> wybranej wersji np. Ultimate, ale na płytce będzie miał każdą wersje.

OK. To teraz ja mam pytanie. Bo instalowałem wersję MSDN z przypisanym
konkretnym kluczem, który podałem przy instalacji i w sumie nie wiem...
To, jaka wersja się zainstaluje zależy od klucza, tak? Instalator
dopuszcza niepodawanie tego klucza w określonym momencie instalacji, tak?
I co dalej? Jak nie wpiszę klucza, w następnym kroku instalacji zostanę
zapytany o to jaka wersja ma być zainstalowana na dysku? Czy zainstaluje
się, bez pytania, jakaś konkretna (Home Basic?) a po podaniu klucza i ew.
aktywacji będzie można zrobić to tzw. express upgrade?

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]