Re: Jaka wersje VISTy wybrac?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 20:36:26 MET

*Piotr Palusiński* napisał(a):

> In news:45f2fd39$1@news.home.net.pl,
> *Piotr Florczuk vel PIT* <piotrflo@hot.pl> typed:

> Zainstaluj bez aktywacji - podawania numeru licencji, masz na to czas 30
> dni, podczas tego okresu przetestuj Viste i zdecydujesz czy zostanie u
> Ciebie na dysku.

Piotr, ale decyzję o tym jaką wersję Visty wybrać trzeba podjąć już w
sklepie :). No chyba, że wybierający ma dostęp do wersji MSDN(AA) albo
trialowych (na które o ile wiem jeszcze trzeba trochę poczekać). I ta
decyzja ma dość istotne skutki. Także finansowe, niestety.

A do drugiego Piotra (PITa): Wszystko (jak zwykle i jak zawsze :) ) zależy
od tego jakiej funkcjonalności oczekujesz od nowego systemu. Potrzebujesz
Aero - odpada Home Basic. Potrzebujesz Pulpitu zdalnego - odpadają
wszytkie wersje Home. Itp., itd.
http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/editions/choose.mspx
http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/editions/default.mspx
Rzuć okiem na powyższe linki. Trochę pomogą w zorientowaniu się co
będziesz miał a czego nie będzie w wybranej przez siebie wersji Visty.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]