Re: antywir do starego kompa p2

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 19:48:25 MET

Użytkownik "deejaymario" <deejaymario@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1173549275.913146.238380@v33g2000cwv.googlegroups.com...

> SeconfigXP - do pozamykania niebezpiecznych portow i uslug w systemie

czy jak pozamykam te porty to spokojnie bede mogl korzystac z
komunikatora i www

Tak.

> SpywareBlaster - do eliminacji szkodliwych ActiveX i websites w
> przeglądarkach IE i Firefox

sprawdzilem jest ok

> jako jedyny rezydentny straznik w _praktyce_ wystarcza w zupełności
> zainstalowany maleńki "RegProt" strzegący wszystkich sekcji autorun w
> rejestrze.

tylko ten programik bedzie mi sie uruchamial wraz ze startem systemu?
z powyzszych?

Tak.

SeconfigXP i SpywareBlaster robią tylko odpowiednie zabezpieczające wpisy w
rejestrze.
Potem są niepotrzebne, chyba że chcesz coś zmienić, albo n.p. zrobić update
bazy dla SpywareBlastera.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz