Re: Jaki wygaszacz z hasłem, ale...

Autor: Bartosz Nazar <_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 11:31:14 MET

. napisał(a):
> To nie ma znaczenia czy są na raz czy osobno. Każde można obejść więc
jak są
> razem to też się da.

Przekonuje mnie czas łamania AES-256 czy brak potwierdzonej próby
złamania np. prostego i szybkiego Blowifisha z 1993 roku, który jest
szyfrem 448-bitowym (z szesnastoma rundami).
Jesteśmy w Polsce - kto ma to niby zrobić i na jakim sprzęcie ?
Czyżby superkomputery miały czas na łamanie latami zaszyfrowanych
dysków (jednego, bo mam cztery) w poszukiwaniu niewiadomo czego ?

pozdrawiam!
Bartosz Nazar