Kerio + Netia

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 20:37:35 MET

Przesiadłem się z Neo do Netii. Wszystko byłoby OK, ale Kerio
(działający przy neostradzie) pod Netią blokuje mi cały ruch oprócz GG.
No i nie wiem, jak zmusić go do tego, żeby puścił mi ruch przez Netię.
Pousuwałem wszystkie wpisy IE i OE, żeby nauczyć go na nowo, ale nadal
blokuje wszystko i nie pyta się, czy puścić IE.
Wszystko działa, gdy go całkiem wyłączę...

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424