Re: Reinstalacja, a za duzo partycji.

Autor: ___ <2_at_2.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 14:21:25 MET

  666 napisał(a):
> Dysk fizyczny został podzielony na cztery logiczne:
>
> C: FAT32 (stare systemy niedziałające)
> D: NTFS (nowy system działający)
> E: NTFS (dane)
> F: NTFS (dane)
>
> Co do systemów, to konkretnie najpierw był w98se na C:
> Potem próbowano nadinstalować na to w2k sp4
> Proces instalacji się zaciął i zapętlił, w rezultacie ani w98 ani w2k nie było, więc dokonano nowej instalacji w2k na
> D:, i to działało.
>
> Tym niemniej nadszedł czas uporządkowania bałaganu i zrobienia czystego w2k sp4.
> [...]

Fdiskiem bym tego w życiu nie robił....
Ja bym odpalił kompa z botowalnej płytki (dyskietki) z jakimś partition
managerem (np: PM lub:
http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=59&id=1738 ) połączył te
partycje (skasować D, rozciągnąć C) potem
restart i instalka na powiększonej C win2k. Dane z (wcześniejszych) E i
F zostaną (obecnie D i E).

Jednak kopia bezpieczeństwa to podstawa i od tego bym zaczął.

R.