Re: wiele XP Home i problem polaczenia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 12:08:27 MET

** Marek.M. wrote:

> ni nie bardzo moge wrzucic wszystkie dane na serwer, poniewaz
> uzytkownicy pracuja na bardzo duzych plikach - 100-150 MB,

No to w czym problem? Przecież nie pracują na nich z udostępnionego
udziału w innym XP.

(...)

> BTW, a w przypadku Windows 2003 Standard ?

Tylko po to aby udostępniać jakiś jeden zasób dla kilku maszyn z XP HE?
Moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto, ale jak sobie chcesz.

> Tam chyba jest na dzien dobry 50 CAL-i czyli moze sie podlaczyc 50
> uzytkownikow/maszyn.

Podłączyć do domeny, XP HE nie działa w domenie.

> Dobrze rozumuje ?

Wydaje mi się, że dla serwerów nie ma limitu połączeń.