Re: kilka stanowisk z jednego kompa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 09:52:17 MET

** Bucz wrote:

> jesli chodzi co o to:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/EULA

Nie, nie o to chodzi, prędzej o to:
http://proprietary.clendons.co.nz/licenses/eula/windows2000professional-eula.htm

> to ja nie pytam o mity tylko o fakty

Tak, tak. Ja wiem, że licencje to mit itp.

Windows 2000 technicznie ogranicza liczbę jednoczesnych sesji do 1 -
bez zabiegów, które są zabronione przez licencję nie zmienisz tego.
Licencja zabrania takiego użytku jaki opisałeś.