wzbudzenie utraconego połączenia - modem kablowy

Autor: vydma <czarnymason_at_go2.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 21:32:35 MET

witam
do serwera mam podłączony modem kablowy, z którego pomocą rozdzielam
internet. Niestety zdarza się że modem "gubi" połączenie. Diody power on
świecą, ale nie mozna nawiązać połączenie z internetą zarówno z komputerów
klienckich jak i z serwera. Pomaga wyjęcie wtyczki USB i ponowne jej
włożenie do modemu. Pewnie inaczej zachowałby się modem gdyby modem
połączony był za pomocą kabla sieciowego z serwerem, ale z pewnym względów
musi pozostać tak jak teraz. W związku z tym mam pytanie - czy mozna za
pomoc jakieś komendy przywrócić połączenie w momencie kiedy zostanie ono
utracone i najlepiej zeby wykonywałoby się ono samoczynnie kiedy połączenie
zostanie utracone ;) Wiem, że to niemozliwe, ale pomyslałem, że się
upewnię...
pozdrawiam
mc